;
راز خوشمزگی سوسیس بندری و فوت و فن و ادویه سوسیس بندری - مُچُم
راز خوشمزگی سوپ شلغم و فوت و فن سوپ شلغم خوشمزه و خانگی

راز خوشمزگی سوپ شلغم و فوت و فن سوپ شلغم خوشمزه و خانگی

راز خوشمزگی سوپ شلغم راز خوشمزگی سوپ شلغم و فوت و فن سوپ شلغم خوشمزه و خانگی در سایت مچم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. سوپ شلغم، که به عنوان …

راز خوشمزگی خورش لوبیا سفید و فوت و فن خورش لوبیا سفید خوشمزه و خانگی

راز خوشمزگی خورش لوبیا سفید و فوت و فن خورش لوبیا سفید خوشمزه و خانگی

راز خوشمزگی خورش لوبیا سفید راز خوشمزگی خورش لوبیا سفید و فوت و فن خورش لوبیا سفید خوشمزه و خانگی در سایت مچم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. اگر به …

راز خوشمزگی سوهان عسلی و نکات پخت سوهان عسلی خوشمزه و خانگی

راز خوشمزگی سوهان عسلی و نکات پخت سوهان عسلی خوشمزه و خانگی

راز خوشمزگی سوهان عسلی راز خوشمزگی سوهان عسلی و نکات پخت سوهان عسلی خوشمزه و خانگی در سایت مچم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. سوهان عسلی یکی از انواع سوهان است …

راز خوشمزگی سوسیس بندری

طرز تهیه سوسیس بندری ابادانی فیلم طرز تهیه سوسیس بندری با سیب زمینی طرز تهیه سوسیس بندری ساده طرز تهیه سوسیس بندری تند طرز تهیه سوسیس بندری برای 10 نفر سوسیس بندری برای ۲۰ نفر طرز تهیه سوسیس بندری خانگی فیلم طرز تهیه سوسیس بندری بدون سیب زمینی

راز خوشمزگی سوسیس بندری و فوت و فن و ادویه سوسیس بندری در سایت مچم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد.

سوسیس بندری یکی از غذاهای ساده و سریع است که به‌طور معمول به‌صورت ساندویچ نونی محبوب استفاده می‌شود. این ساندویچ با ریشه‌های جنوبی و اصیل خود، معمولاً تند و تیز در طعم است و برای تهیه آن باید از روش و ادویه‌های خاص آن آگاه باشید. جالب است بدانید که سوسیس بندری در کشورهایی مانند ایتالیا نیز معروف است و به نام “ساندویچ سوسیس و فلفل” شناخته می‌شود.

مواد سوسیس بندری برای ۶ نفر

پیاز بزرگ: ۴ عدد یا بیشتر

سوسیس آلمانی یا کوکتل: ۸ عدد (اگر کوکتل استفاده می‌کنید ۱۰ یا ۱۲ عدد)

نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه و زردچوبه: به مقدار دلخواه

رب: ۴ قاشق غذاخوری یا بیشتر

سیب زمینی: ۲ عدد متوسط

روغن مایع: به مقدار لازم

آب جوشیده ولرم: ½ لیوان فرانسوی دسته‌دار

طرز تهیه سوسیس بندری

برای تهیه سوسیس بندری آبادانی ساندویچی اصلی و ساده، ابتدا پیازها را خلالی و یکدست خرد کنید تا در هنگام سرخ کردن نسوزند. سپس پیازها را در روغن سرخ کنید تا سبک و سرخ شوند. در این مرحله، رب گوجه فرنگی و ادویه‌ها را اضافه کرده و آن‌ها را تفت دهید تا طلایی شوند و طعم خامی آن‌ها گرفته شود. مراقب باشید که رب و ادویه‌ها نسوزند.

وقتی روغن به رنگ نارنجی درآمده باشد، شعله گاز را خاموش کنید. حالا سوسیس‌های خرد شده به صورت اُریب یا حلقه‌ای را جداگانه سرخ کنید. می‌توانید از سوسیس خانگی نیز برای تهیه این غذا استفاده کنید.

وقتی سوسیس‌ها کمی سرخ شدند، آن‌ها را به سس آماده شده با رب، پیاز و ادویه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ترکیب به خوبی مخلوط شود.

در این مرحله، ۱/۲ لیوان آب جوشیده ولرم را به ترکیب اضافه کنید و دوباره هم بزنید. سپس درب ظرف را بگذارید تا روی شعله ملایم گاز سوسیس بندری آبادانی ساندویچی خوب جا بیفتد.

راز خوشمزگی سوسیس بندری

برای طرز تهیه سوسیس بندری خانگی با طعم سیب زمینی، ابتدا سیب زمینی‌ها را حبه قندی خرد کنید و جداگانه سرخ کنید. سپس سیب زمینی‌های سرخ شده را همراه با سوسیس‌های سرخ شده به سس اضافه کرده و اجازه دهید سوسیس بندری خوب جا بیفتد. در نتیجه، سوسیس بندری با طعم سیب زمینی حاصل خواهید شد. البته، اگر تمایل دارید سوسیس بندری بدون سیب زمینی تهیه کنید، می‌توانید به همین روش گفته شده در طرز تهیه عمل کنید.

طرز تهیه اصلی سوسیس بندری خانگی مجلسی و آبادانی به سبک رستورانی همانند توضیحات قبلی است. اما اگر طعم قارچ و پنیر پیتزا را هم می‌پسندید، قارچ‌ها را جداگانه تفت دهید و همراه با سوسیس سرخ شده به سس اضافه کنید. همچنین می‌توانید پنیر پیتزا را در مرحله درست کردن ساندویچ و در حالی که مایه سوسیس بندری داغ است، روی محتویات ساندویچ بریزید تا آب شود. این طرز تهیه سوسیس بندری با قارچ و پنیر پیتزا است.

اگر می‌خواهید ساندویچ سوسیس بندری خانگی را مانند بیرون درست کنید، می‌توانید یک عدد فلفل دلمه‌ای سبز یا قرمز را نیز خیلی ریز یا در صورت دلخواه به صورت خلالی خرد کرده و در مرحله تفت دادن پیازها، وقتی پیازها تا حدودی سرخ شدند، به آن اضافه کنید.

برای ادویه‌دهی سوسیس بندری اصلی، می‌توانید یک قاشق چای‌خوری ادویه کاری به ادویه‌های این غذا اضافه کنید. البته میزان تندی سوسیس بندری به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید که هر چه مقدار پیاز سرخ شده در سوسیس بندری بیشتر باشد، طعم آن لذیذتر خواهد بود.

برای تهیه اسنک سوسیس بندری، ابتدا مایه سوسیس بندری را درست کنید و سپس مایه سوسیس را روی نان تست بریزید، پنیر پیتزا را اضافه کنید و ساندویچ را در دستگاه ساندویچ‌ساز یا فر و توستر گریل کنید تا پنیر آب شود. در نتیجه، ساندویچ سوسیس بندری با طعم پنیر پیتزا حاصل خواهید شد.

فوت و فن سوسیس بندری

می‌توانید در کنار این غذای خوشمزه، از قارچ و پنیر نیز استفاده کنید. برای این منظور، قارچ‌ها را خرد کرده و سپس سرخ کنید. وقتی قارچ‌ها سرخ شدند، پنیر پیتزا را روی آنها بریزید و ظرف را ببندید تا پنیر با حرارت قارچ‌ها آب شود. در هنگام درست کردن ساندویچ، ترکیب قارچ و پنیر را روی ساندویچ خود بریزید.

این غذا به صورت تند سرو می‌شود، اما اگر به این شکل با ذائقه شما سازگار نیست، می‌توانید از مقدار کمتری فلفل قرمز استفاده کنید. اما اضافه کردن یک قاشق چای‌خوری ادویه‌کاری می‌تواند طعم این غذا را لذیذتر کند.

همچنین می‌توانید در تهیه این غذا از یک فلفل دلمه‌ای نیز استفاده کنید. فلفل دلمه‌ای را خرد کرده و همراه با پیاز تفت دهید.

استفاده از سس کچاپ به همراه گوجه فرنگی نیز سبب می‌شود غذای شما عطر و طعم بهتری داشته باشد. در نتیجه، می‌توانید به ترکیب قارچ، پنیر، پیاز و فلفل دلمه‌ای، سس کچاپ و گوجه فرنگی اضافه کنید تا طعم و عطر غذایتان بهبود یابد.

طرز تهیه سوسیس بندری ابادانی فیلم طرز تهیه سوسیس بندری با سیب زمینی طرز تهیه سوسیس بندری ساده طرز تهیه سوسیس بندری تند طرز تهیه سوسیس بندری برای 10 نفر سوسیس بندری برای ۲۰ نفر طرز تهیه سوسیس بندری خانگی فیلم طرز تهیه سوسیس بندری بدون سیب زمینی

آموزش پخت سوسیس بندری با قارچ و پنیر

برخی از افراد برای افزایش طعم سوسیس بندری، از پنیر استفاده می‌کنند و طرز تهیه سوسیس بندری با قارچ و پنیر، یکی از جذاب‌ترین نوع‌های این غذای فست فودی به شمار می‌رود. برای تهیه سوسیس بندری با پنیر پیتزا، بعد از مخلوط کردن تمام مواد، پنیر را بر روی مواد بریزید و درب قابلمه را ببندید. سپس گاز را روشن کنید و شعله آن را کم کنید. چند دقیقه صبر کنید تا پنیر آب شود و سپس با استفاده از نان باگت ساندویچ را میل کنید. طرز تهیه سوسیس بندری با قارچ و پنیر، تفاوت چندانی با طرز تهیه آن با قارچ ندارد و تنها چند ثانیه صبر کنید تا پنیر آب شود و سپس ساندویچ را آماده کنید.

سس مناسب سوسیس بندری

سوسیس بندری یکی از ساندویچ‌هایی است که به دلیل استفاده فراوان از سس، اغلب نیازی به سس دیگری ندارد. با این حال، در صورت تمایل، می‌توانید از سس کچاپ خانگی برای افزودن طعم خاص به این غذا استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 12 خرداد 1402

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچُم و لینک مستقیم بلا مانع است.